REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Archicom w programie Mieszkanie Dla Młodychartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Archicom w programie Mieszkanie Dla Młodych
Pochodzisz z Wrocławia i szukasz swojego pierwszego mieszkania, ale masz za mało pieniędzy w portfel...
[Wrocław] We Wrocławiu wzięli się za usuwanie azbestuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] We Wrocławiu wzięli się za usuwanie azbestu
Do końca listopada z wrocławskich budynków zniknie 260 ton azbestu. To tylko kropla w morzu potrzeb...
[wielkopolskie] Wschodnia 19 nadal z MdM-emartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Wschodnia 19 nadal z MdM-em
Liczba mieszkań dostępnych w ramach rządowego programu Mieszkanie dla Młodych gwałtownie spadła. Wyc...
Garden Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
Garden Residence
Kraków, Podgórze, Przemysłowa 4
Wygodne i bezpieczne podróże ze stacji w Ożarowie Mazowieckimartykuł
Pokaż artykuł
Wygodne i bezpieczne podróże ze stacji w Ożarowie Mazowieckim
Podróżni, od korekty rozkładu jazdy, korzystają już z dwóch nowych peronów na stacji, dostosowanych do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Nowe obiekty zapewniają lepszy i wygodniejszy dostęp do pociągów. Wcześniej dostęp do kolei poprawiło udostępnione przejście podziemne łączące perony z miastem. Projekt za ok. 127 mln zł jest współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Polski przemysł chce zatrudniać, ale nie ma kogo. Fachowcy są na wagę złotaartykuł
Pokaż artykuł
Polski przemysł chce zatrudniać, ale nie ma kogo. Fachowcy są na wagę złota
W przemyśle brakuje wykwalifikowanych pracowników. Z konsekwencjami tego problemu muszą mierzyć się przedsiębiorcy. Niemal połowa polskich MŚP ma trudności ze znalezieniem pracowników z odpowiednimi kompetencjami – wynika z badania Eurobarometr*, a w Polsce rok do roku spada liczba absolwentów kierunków technicznych. Polskie firmy tracą więc potencjał rozwojowy, a co za tym idzie mają mniejsze dochody.
Podpisano umowy na dostawę Pojazdów Minowania Narzutowego BAOBAB-K oraz min dla Sił Zbrojnych RP [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowy na dostawę Pojazdów Minowania Narzutowego BAOBAB-K oraz min dla Sił Zbrojnych RP [ZDJĘCIA]
Spółki Polskiej Grupy Zbrojeniowej zawarły z Agencją Uzbrojenia umowy na dostawę Pojazdów Minowania Narzutowego BAOBAB-K oraz min produkowanych przez bydgoską spółkę Belma.
[Poznań] MdM w centrum Rataj? Możliweartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] MdM w centrum Rataj? Możliwe
Program Mieszkanie dla Młodych cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Deweloperzy walczą o klie...
firma
Pokaż firmę
TOPSEL Sp. z o.o.
Sarbinowo, ul. Nadmorska 75
[Warszawa] Saskie Zacisze – wille miejskie w zielonym sercu miastaartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Saskie Zacisze – wille miejskie w zielonym sercu miasta
Saskie Zacisze to jedno z niewielu gotowych do zamieszkania osiedli willi miejskich dostępnych na st...
[Bydgoszcz] Ruszyła budowa. Za dwa lata popłynie prąd i ciepło z odpadówartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Ruszyła budowa. Za dwa lata popłynie prąd i ciepło z odpadów
30 września br. rozpoczęła się budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych w Byd...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA